مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 فروردین 1400 ساعت 06:302021-04-18سياسي

نیروی مسلح ستون محکم نظام در اعتلای فرهنگ ظلم ستیزی است


فرمانده ناوگان شمال ارتش یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با وحدت و تعامل و هم افزایی همه جانبه با دیگر نیروهای مسلح از جمله سپاه و نیروی انتظامی به عنوان ستون محکم نظام در راستای اعتلای فرهنگ ظلم ستیزی در مقابل زورگویی های متجاوزان همواره درخشیده اند.

- ایسنا/گیلان فرمانده ناوگان شمال ارتش یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با وحدت و تعامل و هم افزایی همه جانبه با دیگر نیروهای مسلح از جمله سپاه و نیروی انتظامی به عنوان ستون محکم نظام در راستای اعتلای فرهنگ ظلم ستیزی در مقابل زورگویی های متجاوزان همواره درخشیده اند.

امیر دریادار عبدالوهاب طاهری در مراسم بزرگداشت روز ارتش که در مرکز آموزش تخصص های دریایی باقر العلوم(ع) رشت برگزار شد، با اشاره به درایت و ژرف اندیشی امام راحل در نامگذاری 29 فروردین به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: این نامگذاری باعث دمیدن روح ایمان و اعتقاد الهی در کالبد ارتش مردمی و دلسوز و ایجاد حیات دوباره در ارتشیان شد.

وی 29 فروردین را یادآور سالروز اعتماد تاریخ ساز امام راحل به این نیروی غیور و غیرتمند دانیت و افزود: ارتش در هشت سال دفاع مقدس جانانه حماسه آفرید و با ایمان و اعتقادی راسخ و با بهره گیری از توانمندی، مهارت و دانش متخصصین خود در عرصه سازندگی و با است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی مسلح ستون محکم نظام در اعتلای فرهنگ ظلم ستیزی است

نیروی مسلح ستون محکم نظام در اعتلای فرهنگ ظلم ستیزی است